ISSN 2310-8363

Репозитарій Харківського національного медичного університету – це відкритий електронний архів академічних текстів, матеріалів наукового та навчально-методичного призначення, створених науковцями, викладачами, іншими працівниками університету та здобувачами

З усіх питань щодо Репозитарію ХНМУ звертайтеся до координатора Тетяни Павленко за адресою: repository@knmu.edu.ua

 

Communities in DSpace

Select a community to browse its collections.

Recent Submissions

Item
Чинники ризику розвитку захворювань дихальної системи
(2025-04-29) Усенко, Світлана Георгіївна; Чумаченко, Людмила Василівна
Аналіз даних літератури дає змогу зробити висновок про те, що ЗДС є однією з найважливіших проблем у сучасній охороні здоров’я. Ефективна профілактика ЗДС вимагає комплексного підходу, який враховує як спосіб життя людини, так і її індивідуальні біологічні особливості.
Item
Ефективність методів розвитку критичного мислення на циклах підвищення кваліфікації лікарів за дистанційною формою навчання
(2025-05) Подаваленко, Алла Павлівна; Нессонова, Тетяна Дмитрівна; Корж, Олексій Миколайович; Білера, Наталія Владиславівна
Викладачі кафедри гігієни, епідеміології, дезінфектології та професійних хвороб Харківського національного медичного університету в межах системи післядипломної освіти на циклах спеціалізації «Епідеміологія» та тематичного удосконалення для лікарів загальної практики-сімейних лікарів, педіатрів, терапевтів, інфекціоністів, епідеміологів, проводячи заняття за дистанційною формою навчання, застосовують методи розвитку критичного мислення. У роботі представлено результати оцінки ефективності використання цих методів, що підтверджено шляхом статистичних досліджень. Показано, що проблемно-орієнтовне та симуляційне навчання, кейс-метод, а також дебати та дискусії є найбільш пріоритетними методами розвитку критичного мислення для освітнього процесу лікарів. Втім, окрім застосування педагогічних технологій, ефективність навчання слухачів післядипломної підготовки залежить від актуальності тем, мотивації та базової професійної підготовки лікаря. Отже, за умови активного використання інтерактивних методів, симуляцій, роботи з доказовою медициною та постійної рефлексії дистанційне навчання може сприяти ефективно розвивати критичне мислення лікарів на циклах підвищення кваліфікації.
Item
Другі наукові читання пам'яті професора Д.О. Альперна: актуальні питання патологічної фізіології
(2025) М'ясоєдов, В.; Костевіч, В.; Вастьянов, Р.; Гоженко, А.; Зябліцев, С.; Лучинська, А.; Руденко, Л.; Мирошниченко, М.; Наконечна, О.; Бібіченко, В.; Кузнецова, М.; Ковальцова, М.; Кучерявченко, М.
У збірнику матеріалів міжнародної науково-практичної конференції представлено дані про історії патофізіології в Україні та світі; висвітлено результати комплексних клінічних та експериментальних досліджень щодо механізмів формування та розвитку типових патологічних процесів, хвороб та їх ускладнень, а також технологій їх діагностики, профілактики та лікування. Матеріали конференції призначаються представникам наукових установ, закладів вищої освіти, молодим ученим, здобувачам вищої освіти та працівникам сфери охорони здоров'я. Тексти тез доповідей представлено в авторській редакції.
Item
Disruptions in Acute Respiratory Tract Infection Trends in War-Affected Kharkiv region (Ukraine)
(2025-04-08) Chumachenko, Tetyana; Чумаченко, Тетяна Олександрівна; Chumachenko, Dmytro; Чумаченко, Дмитро Ігорович
Item
Modern approaches to the treatment of patients with Stevens-Johnson syndrome (literature review)
(Харківський національний медичний університет, 2025) Zhuyboroda, Alina; Aleksandrova, Tetiana