Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27970
Назва: | Інтерактивні методи навчання як засоби профілактики синдрому емоційного вигорання у студентів вищих медичних навчальних закладів |
Автори: | Сафаргаліна-Корнілова, Надія Асхатівна |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Сафаргаліна-Корнілова Н. А. Інтерактивні методи навчання як засоби профілактики синдрому емоційного вигорання у студентів вищих медичних навчальних закладів / Н. А. Сафаргаліна-Корнілова // Modern approaches to the organization of the educational process for medical students: Internship proceedings, Lublin, January 20 – February 28, 2020. – Lublin, 2020. – P. 77–82. |
Короткий огляд (реферат): | З метою профілактики та своєчасної корекції виявлених у студентів пору-шень соціально-психологічної адаптації у вигляді СЕВ нами запропоновано змінювати стиль педагогічного спілкування з використанням ІМН: чим більше у студентів було сформовано професійне самовизначення і виражена пізнавальна мотивація, тим більш демократичний стиль педагогічного спілкування може бути використаний, а саме: ділові ігри, рольові ігри, кейс-метод, диспути, студентські конференції; і навпаки, в роботі зі студентами «трієчниками» демократичний стиль спілкування викликав у них занепокоєння і невідомість, що є передумовою для формування СЕВ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27970 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра загальної та клінічної патофізіології імені Д.О. Альперна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сафаргаліна-Корнілова Н.А, Польша.docx | 38,61 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.