Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27970
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сафаргаліна-Корнілова, Надія Асхатівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-14T19:07:34Z | - |
dc.date.available | 2020-12-14T19:07:34Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Сафаргаліна-Корнілова Н. А. Інтерактивні методи навчання як засоби профілактики синдрому емоційного вигорання у студентів вищих медичних навчальних закладів / Н. А. Сафаргаліна-Корнілова // Modern approaches to the organization of the educational process for medical students: Internship proceedings, Lublin, January 20 – February 28, 2020. – Lublin, 2020. – P. 77–82. | en_US |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27970 | - |
dc.description.abstract | З метою профілактики та своєчасної корекції виявлених у студентів пору-шень соціально-психологічної адаптації у вигляді СЕВ нами запропоновано змінювати стиль педагогічного спілкування з використанням ІМН: чим більше у студентів було сформовано професійне самовизначення і виражена пізнавальна мотивація, тим більш демократичний стиль педагогічного спілкування може бути використаний, а саме: ділові ігри, рольові ігри, кейс-метод, диспути, студентські конференції; і навпаки, в роботі зі студентами «трієчниками» демократичний стиль спілкування викликав у них занепокоєння і невідомість, що є передумовою для формування СЕВ. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.title | Інтерактивні методи навчання як засоби профілактики синдрому емоційного вигорання у студентів вищих медичних навчальних закладів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра загальної та клінічної патофізіології імені Д.О. Альперна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сафаргаліна-Корнілова Н.А, Польша.docx | 38,61 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.