Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20390
Title: | Взаємозалежність вегетативного тонусу та особливостей особистісного адаптаційного потенціалу |
Authors: | Авер’янова, К.Є. |
Keywords: | вегетативний тонус адаптаційний потенціал |
Issue Date: | 16-May-2018 |
Publisher: | Харківський національний медичний університет |
Citation: | Авер’янова К. Є. Взаємозалежність вегетативного тонусу та особливостей особистісного адаптаційного потенціалу / К. Є. Авер’янова // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : V Всеукраїнська наукова конференція студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2018 р. / ред. колегія: Д. І. Маракушин [та ін.]. – Харків, 2018. – С. 25. |
Abstract: | Для студентів 2-го курсу характерний задовільний рівень адаптації серцево-судинної системи, на відміну від особистісного адаптаційного потенціалу. У респондентів чоловічої статі в більшій мірі спостерігається помірна напруга регуляторних механізмів. Адаптація студентів залежить від здорового способу життя, дотримання режиму праці та відпочинку. |
Description: | Одним з головних резервів трудового та інтелектуального потенціалу нашої країни є студентська молодь. Як правило, навчання в ВНЗ завжди пов'язане зі значними психологічними та емоційними навантаженнями, які зростають в період іспитів. Студенти медичних ВНЗ традиційно відрізнялися від інших студентів особливостями способу життя, цінностями, зразками поведінки. Отримання медичної освіти супроводжується підвищеною розумово-емоційним навантаженням, що негативно впливає на функціональний стан організму, розумову працездатність, якість навчання. Стан здоров'я кожного індивіда в значній мірі визначає індивідуальний резерв адаптаційних можливостей і запас функціональних резервів, що безпосередньо залежить від стану регуляторних систем організму, і зокрема від характеристик вегетативної нервової системи. При будь-якому виді діяльності витрачається біологічний потенціал людини і виникає стомлення, біологічна роль якого полягає у своєчасній захисті організму від виснаження, при цьому провідну роль відіграють процеси адаптації. Слід враховувати, що до ВНЗ приходять абітурієнти з різними можливостями адаптації, до того ж вони знаходяться в нерівних соціальних і побутових умовах, що так само впливає на індивідуальні пристосувальні механізми адаптації [3]. Метою дослідження було встановлення особистісного адаптаційного потенціалу, показників, що дають уявлення про стан вегетативної нервової системи та їх взаємозалежність. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20390 |
Appears in Collections: | Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Конф. тези-1-Авер'янова.pdf | 642,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.