Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20390
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАвер’янова, К.Є.-
dc.date.accessioned2018-09-24T08:54:23Z-
dc.date.available2018-09-24T08:54:23Z-
dc.date.issued2018-05-16-
dc.identifier.citationАвер’янова К. Є. Взаємозалежність вегетативного тонусу та особливостей особистісного адаптаційного потенціалу / К. Є. Авер’янова // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : V Всеукраїнська наукова конференція студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2018 р. / ред. колегія: Д. І. Маракушин [та ін.]. – Харків, 2018. – С. 25.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20390-
dc.descriptionОдним з головних резервів трудового та інтелектуального потенціалу нашої країни є студентська молодь. Як правило, навчання в ВНЗ завжди пов'язане зі значними психологічними та емоційними навантаженнями, які зростають в період іспитів. Студенти медичних ВНЗ традиційно відрізнялися від інших студентів особливостями способу життя, цінностями, зразками поведінки. Отримання медичної освіти супроводжується підвищеною розумово-емоційним навантаженням, що негативно впливає на функціональний стан організму, розумову працездатність, якість навчання. Стан здоров'я кожного індивіда в значній мірі визначає індивідуальний резерв адаптаційних можливостей і запас функціональних резервів, що безпосередньо залежить від стану регуляторних систем організму, і зокрема від характеристик вегетативної нервової системи. При будь-якому виді діяльності витрачається біологічний потенціал людини і виникає стомлення, біологічна роль якого полягає у своєчасній захисті організму від виснаження, при цьому провідну роль відіграють процеси адаптації. Слід враховувати, що до ВНЗ приходять абітурієнти з різними можливостями адаптації, до того ж вони знаходяться в нерівних соціальних і побутових умовах, що так само впливає на індивідуальні пристосувальні механізми адаптації [3]. Метою дослідження було встановлення особистісного адаптаційного потенціалу, показників, що дають уявлення про стан вегетативної нервової системи та їх взаємозалежність.ru_RU
dc.description.abstractДля студентів 2-го курсу характерний задовільний рівень адаптації серцево-судинної системи, на відміну від особистісного адаптаційного потенціалу. У респондентів чоловічої статі в більшій мірі спостерігається помірна напруга регуляторних механізмів. Адаптація студентів залежить від здорового способу життя, дотримання режиму праці та відпочинку.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарківський національний медичний університетru_RU
dc.subjectвегетативний тонусru_RU
dc.subjectадаптаційний потенціалru_RU
dc.titleВзаємозалежність вегетативного тонусу та особливостей особистісного адаптаційного потенціалуru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конф. тези-1-Авер'янова.pdf642,4 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.