Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18301
Назва: | Сучасна освітня парадигма – шлях до компетентності майбутнього лікаря |
Автори: | Семидоцька, Ж.Д. Чернякова, І.О. Кармазіна, І.С. |
Теми: | іноваційні освітні технології підготовки компетентного лікаря |
Дата публікації: | 18-тра-2017 |
Бібліографічний опис: | Семидоцька Ж. Д. Сучасна освітня парадигма – шлях до компетентності майбутнього лікаря / Ж. Д. Семидоцька, І. О. Чернякова, І. С. Кармазіна // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні : матеріали XIV Всеукраїнської науково-практиччної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. / Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2017. – Т. 1. – С. 170. |
Короткий огляд (реферат): | Загальною тенденцією сучасного освітнього процесу є впровадження нових стратегій медичної освіти і практики, які здатні забезпечити «здоров'я для всіх» [1]. З метою опрацювання стандартів світової медичної осві- ти організовано Всесвітню федерацію з медичної освіти (World Federation for Medical Education, WFME) [2]. Серед іноваційних освітніх технологій пропонуються проблем- ний, практично-орієнтований, особистісний підходи до формування компетенцій майбутнього лікаря [3], інтерак- тивне навчання, принцип безперервної освіти. Опрацьо- вано методичні засади цих технологій: інформаційні, тре- нінгові, контролюючі, розвиваючі комп'ютерні програми у системі вчитель–комп'ютер–учень, рольові «ділові» ігри, інтерактивне, симуляційне навчання. Такі освітні техно- логії є невід'ємною складовою сучасної медичної освіти, яка сьогодні не задовольняє систему охорони здоров'я, по- треби і сподівання суспільства. |
Опис: | Сучасні підходи до медичної освіти вимагають від викладачів володіння інтегративним підходом до освіти, варіативною концептуальною та гуманітарною компетен- ціями, навичками інформаційного пошуку, вмінням нала- штовувати партнерські відносини зі студентами, сприяти їхньому особистісному розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18301 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Семидоцька, Чернякова, Кармазіна.pdf | 550,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.