Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18301
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСемидоцька, Ж.Д.-
dc.contributor.authorЧернякова, І.О.-
dc.contributor.authorКармазіна, І.С.-
dc.date.accessioned2017-11-22T13:43:49Z-
dc.date.available2017-11-22T13:43:49Z-
dc.date.issued2017-05-18-
dc.identifier.citationСемидоцька Ж. Д. Сучасна освітня парадигма – шлях до компетентності майбутнього лікаря / Ж. Д. Семидоцька, І. О. Чернякова, І. С. Кармазіна // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні : матеріали XIV Всеукраїнської науково-практиччної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. / Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2017. – Т. 1. – С. 170.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18301-
dc.descriptionСучасні підходи до медичної освіти вимагають від викладачів володіння інтегративним підходом до освіти, варіативною концептуальною та гуманітарною компетен- ціями, навичками інформаційного пошуку, вмінням нала- штовувати партнерські відносини зі студентами, сприяти їхньому особистісному розвитку.ru_RU
dc.description.abstractЗагальною тенденцією сучасного освітнього процесу є впровадження нових стратегій медичної освіти і практики, які здатні забезпечити «здоров'я для всіх» [1]. З метою опрацювання стандартів світової медичної осві- ти організовано Всесвітню федерацію з медичної освіти (World Federation for Medical Education, WFME) [2]. Серед іноваційних освітніх технологій пропонуються проблем- ний, практично-орієнтований, особистісний підходи до формування компетенцій майбутнього лікаря [3], інтерак- тивне навчання, принцип безперервної освіти. Опрацьо- вано методичні засади цих технологій: інформаційні, тре- нінгові, контролюючі, розвиваючі комп'ютерні програми у системі вчитель–комп'ютер–учень, рольові «ділові» ігри, інтерактивне, симуляційне навчання. Такі освітні техно- логії є невід'ємною складовою сучасної медичної освіти, яка сьогодні не задовольняє систему охорони здоров'я, по- треби і сподівання суспільства.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectіноваційні освітні технологіїru_RU
dc.subjectпідготовки компетентного лікаряru_RU
dc.titleСучасна освітня парадигма – шлях до компетентності майбутнього лікаряru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семидоцька, Чернякова, Кармазіна.pdf550,22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.