Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9798
Назва: | Особливості адаптаційно-компенсаторних можливостей сучасних школярів |
Інші назви: | Adaptative and compensatory ability of modern pupils |
Автори: | Фролова, Тетяна Володимирівна Охапкіна, Ольга Володимирівна Сіняєва, Ірина Ревазівна Терещенкова, Ірина Іванівна Стенкова, Наталія Федорівна Атаманова, Олена Володимирівна Frolova, Tetyana Okhapkina, Olga Siniaieva, Irina Tereshchenkova, Irina Stenkova, Natalia Atamanova, Olena |
Теми: | школярі рівень здоров’я адаптаційно-компенсаторні механізми |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Особливості адаптаційно-компенсаторних можливостей сучасних школярів / Т. В. Фролова, О. В. Охапкіна, І. Р. Сіняєва, І. І. Терещенкова, Н. Ф. Стенкова, О. В. Атаманова // ScienceRise. – 2015. – № 6/4 (11). – С. 44–49. |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз моніторингу стану здоров’я дітей шкільного віку показав, що 47% школярів на початку навчального року мають перенапруження адаптаційно-компенсаторних механізмів та майже 75% наприкінці навчального року. Протягом навчального року відбувається зменшення умовно здорових дітей на 19,2 %; у 54,2 % відбувається формування сінтропії патологічних станів; у 34,5 % - трансформація функціональних розладів у соматичну патологію. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9798 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра пропедевтики педіатрії № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
адаптация школьников.pdf | 399,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.