Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9798
Назва: Особливості адаптаційно-компенсаторних можливостей сучасних школярів
Інші назви: Adaptative and compensatory ability of modern pupils
Автори: Фролова, Тетяна Володимирівна
Охапкіна, Ольга Володимирівна
Сіняєва, Ірина Ревазівна
Терещенкова, Ірина Іванівна
Стенкова, Наталія Федорівна
Атаманова, Олена Володимирівна
Frolova, Tetyana
Okhapkina, Olga
Siniaieva, Irina
Tereshchenkova, Irina
Stenkova, Natalia
Atamanova, Olena
Теми: школярі
рівень здоров’я
адаптаційно-компенсаторні механізми
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Особливості адаптаційно-компенсаторних можливостей сучасних школярів / Т. В. Фролова, О. В. Охапкіна, І. Р. Сіняєва, І. І. Терещенкова, Н. Ф. Стенкова, О. В. Атаманова // ScienceRise. – 2015. – № 6/4 (11). – С. 44–49.
Короткий огляд (реферат): Аналіз моніторингу стану здоров’я дітей шкільного віку показав, що 47% школярів на початку навчального року мають перенапруження адаптаційно-компенсаторних механізмів та майже 75% наприкінці навчального року. Протягом навчального року відбувається зменшення умовно здорових дітей на 19,2 %; у 54,2 % відбувається формування сінтропії патологічних станів; у 34,5 % - трансформація функціональних розладів у соматичну патологію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9798
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра пропедевтики педіатрії № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
адаптация школьников.pdf399,53 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.