Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФролова, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorОхапкіна, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorСіняєва, Ірина Ревазівна-
dc.contributor.authorТерещенкова, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorСтенкова, Наталія Федорівна-
dc.contributor.authorАтаманова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorFrolova, Tetyana-
dc.contributor.authorOkhapkina, Olga-
dc.contributor.authorSiniaieva, Irina-
dc.contributor.authorTereshchenkova, Irina-
dc.contributor.authorStenkova, Natalia-
dc.contributor.authorAtamanova, Olena-
dc.date.accessioned2015-09-23T07:51:47Z-
dc.date.available2015-09-23T07:51:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОсобливості адаптаційно-компенсаторних можливостей сучасних школярів / Т. В. Фролова, О. В. Охапкіна, І. Р. Сіняєва, І. І. Терещенкова, Н. Ф. Стенкова, О. В. Атаманова // ScienceRise. – 2015. – № 6/4 (11). – С. 44–49.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9798-
dc.description.abstractАналіз моніторингу стану здоров’я дітей шкільного віку показав, що 47% школярів на початку навчального року мають перенапруження адаптаційно-компенсаторних механізмів та майже 75% наприкінці навчального року. Протягом навчального року відбувається зменшення умовно здорових дітей на 19,2 %; у 54,2 % відбувається формування сінтропії патологічних станів; у 34,5 % - трансформація функціональних розладів у соматичну патологію.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectшколяріru_RU
dc.subjectрівень здоров’яru_RU
dc.subjectадаптаційно-компенсаторні механізмиru_RU
dc.titleОсобливості адаптаційно-компенсаторних можливостей сучасних школярівru_RU
dc.title.alternativeAdaptative and compensatory ability of modern pupilsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра пропедевтики педіатрії № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
адаптация школьников.pdf399,53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.