Фізіологічне обґрунтування величини фізичного навантаження студентів на заняттях з фізичного виховання

Abstract

Адаптація до умов ВНЗ являє собою багаторівневий соціально-психофізіологічний процес і супроводжується значною напругою компенсаторно-пристосувальних систем організму студента, тому що висуває високі вимоги до пластичності психіки й фізіології молодих людей. Серед закордонних досліджень найбільш науково обґрунтованими є «Глобальні рекомендації з фізичної активності для здоров’я Всесвітньої організації охорони здоров’я», 2010 р.

Description

Citation

Ткаченко А. В. Фізіологічне обґрунтування величини фізичного навантаження студентів на заняттях з фізичного виховання / А. В. Ткаченко, Ю. А. Веретельник, О. Г. Корчевська // Іноваційнні підходи до фізичного виховання і спорту студентської молоді : матеріали регіонального науково-практичного семінару / за заг. ред. А. В. Огнистого. – Тернопіль : ТАЙП, 2014. – С. 124–126.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By