Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/4495
Назва: | Аналіз проблеми застосування засобів ігрових технологій у процесі навчання студентів медичних навчальних закладів |
Автори: | Гопцій, Олена Вікторівна Железнякова, Наталя Мерабівна Степанова, Олена Володимирівна Зелена, Ірина Іванівна |
Теми: | ігрові засоби медичний навчальний заклад навчальні технології |
Дата публікації: | 14-лис-2013 |
Короткий огляд (реферат): | покращення професійної підготовки спеціалістів у вищій школі вимагає комплексного підходу, оскільки визначається факторами різного порядку: суб’єктивними, пов’язаними з готовністю учасників навчального процесу перейти до нових форм та методів роботи; об’єктивними мікрофакторами, пов’язаними із змінами в організації навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі; макрофакторами, пов’язаними із вирішенням проблем на рівні державної політики, а саме: модернізацією матеріально-технічної бази ВНЗ, приведенням у відповідність попиту на майбутніх лікарів вищих навчальних закладів та їх пропозиції, створенням умов для здійснення маркетингових заходів для просування на ринку праці кінцевого продукту системи вищої освіти – висококваліфікованого спеціаліста. |
Опис: | препринт |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/4495 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи молодих вчених. Кафедра внутрішньої медицини № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Гопцій ОВ.doc | 52,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.