Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/4495
Назва: Аналіз проблеми застосування засобів ігрових технологій у процесі навчання студентів медичних навчальних закладів
Автори: Гопцій, Олена Вікторівна
Железнякова, Наталя Мерабівна
Степанова, Олена Володимирівна
Зелена, Ірина Іванівна
Теми: ігрові засоби
медичний навчальний заклад
навчальні технології
Дата публікації: 14-лис-2013
Короткий огляд (реферат): покращення професійної підготовки спеціалістів у вищій школі вимагає комплексного підходу, оскільки визначається факторами різного порядку: суб’єктивними, пов’язаними з готовністю учасників навчального процесу перейти до нових форм та методів роботи; об’єктивними мікрофакторами, пов’язаними із змінами в організації навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі; макрофакторами, пов’язаними із вирішенням проблем на рівні державної політики, а саме: модернізацією матеріально-технічної бази ВНЗ, приведенням у відповідність попиту на майбутніх лікарів вищих навчальних закладів та їх пропозиції, створенням умов для здійснення маркетингових заходів для просування на ринку праці кінцевого продукту системи вищої освіти – висококваліфікованого спеціаліста.
Опис: препринт
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/4495
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Гопцій ОВ.doc52,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.