Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/4495
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гопцій, Олена Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Железнякова, Наталя Мерабівна | - |
dc.contributor.author | Степанова, Олена Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Зелена, Ірина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-14T14:37:29Z | - |
dc.date.available | 2013-11-14T14:37:29Z | - |
dc.date.issued | 2013-11-14 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/4495 | - |
dc.description | препринт | uk_UA |
dc.description.abstract | покращення професійної підготовки спеціалістів у вищій школі вимагає комплексного підходу, оскільки визначається факторами різного порядку: суб’єктивними, пов’язаними з готовністю учасників навчального процесу перейти до нових форм та методів роботи; об’єктивними мікрофакторами, пов’язаними із змінами в організації навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі; макрофакторами, пов’язаними із вирішенням проблем на рівні державної політики, а саме: модернізацією матеріально-технічної бази ВНЗ, приведенням у відповідність попиту на майбутніх лікарів вищих навчальних закладів та їх пропозиції, створенням умов для здійснення маркетингових заходів для просування на ринку праці кінцевого продукту системи вищої освіти – висококваліфікованого спеціаліста. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | ігрові засоби | uk_UA |
dc.subject | медичний навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | навчальні технології | uk_UA |
dc.title | Аналіз проблеми застосування засобів ігрових технологій у процесі навчання студентів медичних навчальних закладів | uk_UA |
dc.type | Preprint | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи молодих вчених. Кафедра внутрішньої медицини № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття Гопцій ОВ.doc | 52,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.