Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/34014
Title: | Управління навчальним колективом в умовах агресивного зовнішнього середовища як частина лідерської компетентності педагога професійного навчання |
Authors: | Булинін, Владислав Олександрович Булиніна, Оксана Дмитрівна Маслова, Наталія Михайлівна |
Keywords: | навчальний колектив агресивне освітнє середовище лідерська компетентність професійне навчання 2024у |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Булинін В. О. Управління навчальним колективом в умовах агресивного зовнішнього середовища як частина лідерської компетентності педагога професійного навчання / В. О. Булинін, О. Д. Булиніна, Н. М. Маслова // Вісник науки та освіти. Серія Філологія, Педагогіка, Соціологія, Культура і мистецтво, Історія та археологія. ─ 2024. ─ № 5 (23). ─ С. 759─772. |
Abstract: | У статті представлено особливості управління навчальним колективом в умовах агресивного зовнішнього середовища як частини лідерської компетентності педагога професійного навчання. Термін «агресивне зовнішнє середовище» описує умови, які характеризуються високим рівнем непередбачуваності, конфліктів, швидких змін, а також соціальною, політичною, економічною, і технологічною нестабільністю. Лідерство з огляду на зростаючі зовнішні виклики перестає бути просто набором управлінських навичок, а перетворюється на комплексну компетентність, яка включає вміння адаптуватися до змін, розробляти стратегії виживання та розвитку колективу, а також підтримувати моральний дух і згуртованість студентів. Визначено, що важливим стає також уміння педагога ефективно комунікувати, вирішувати конфлікти і управляти стресовими ситуаціями. |
URI: | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/34014 |
ISSN: | 2786-6165 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Булинін В.О., Булиніна О.Д., Маслова Н.М..pdf | 1,71 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.