Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33177
Назва: Застосування методу симуляційного навчання та кейс-технологій при професійній підготовці майбутніх лікарів
Інші назви: Simulation learning and case technologies in future doctors' training
Автори: Сухоносов, Роман Олександрович
Терещенко, Анатолій Олександрович
Лопушняк, Леся Ярославівна
Гончаренко, В.А.
Гаркуша, М.А.
Теми: педагогічні технології
навчання
компетентність
студент
анатомія
pedagogical technologies
learning
competence
students
anatomy
2023у
Дата публікації: 13-бер-2023
Видавництво: Актуальні проблеми сучасної медицини
Бібліографічний опис: Застосування методу симуляційного навчання та кейс-технологій при професійній підготовці майбутніх лікарів / Р. О. Сухоносов, А. О. Терещенко, Л. Я. Лопушняк [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2023. – Том 23, № 1. ─ С. 154─158.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку сфери охорони здоров’я все більше уваги приділяється безпеці пацієнтів, етичним питанням, збільшенню відповідальності медичних працівників, високому рівню необхідної професійної кваліфікації та швидкій еволюції процедур та методів. Засоби віртуальної реальності розглядаються як джерело технологічних можливостей в освіті та медицині, вони доповнюють набір традиційних підходів у навчанні. Для формування та реалізації професійної компетентності, під час викладання навчальної дисципліни «Анатомія людини» доречно застосовувати новітні технології, що сприяють розвитку клінічного мислення та міцному засвоєнню знань студентами. Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, методичної роботи кафедри щодо застосування сучасних педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх лікарів. Застосування новітніх методів та сучасних комп’ютерних технологій при підготовці здобувачів вищої медичної освіти сприяє кращому засвоєнню знань, формуванню професійної компетентності та розвитку клінічного мислення у майбутніх лікарів, що дає змогу генерувати цікаві ідеї, самостійно приймати вірні рішення та займати активну пізнавальну позицію. Поєднання класичної анатомії та сучасних інноваційних комп’ютерних технологій надає чудову можливість поринути в чарівний, неординарний світ людського організму. Використання сучасних педагогічних технологій, зокрема технологій симуляційного навчання та кейс-технології, в процесі професійної підготовки майбутніх лікарів виконує кілька важливих функцій: контролюючу, оскільки виявляє знання, уміння та навички студентів; навчальну, тому що забезпечує досягнення студентами високого рівня знань із дисципліни; виховну, оскільки відбувається формування особистісних якостей майбутніх лікарів. Ефективно організовуючи самостійну й аудиторну діяльність студента, викладач сприяє розвитку клінічного мислення, що неодмінно стає основою формування кваліфікованих та успішних спеціалістів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33177
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини, клінічної анатомії та оперативної хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
726-Текст статті-1422-1-10-20230313.pdf1,74 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.