Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33177
Title: Застосування методу симуляційного навчання та кейс-технологій при професійній підготовці майбутніх лікарів
Other Titles: Simulation learning and case technologies in future doctors' training
Authors: Сухоносов, Роман Олександрович
Терещенко, Анатолій Олександрович
Лопушняк, Леся Ярославівна
Гончаренко, В.А.
Гаркуша, М.А.
Keywords: педагогічні технології
навчання
компетентність
студент
анатомія
pedagogical technologies
learning
competence
students
anatomy
2023у
Issue Date: 13-Mar-2023
Publisher: Актуальні проблеми сучасної медицини
Citation: Застосування методу симуляційного навчання та кейс-технологій при професійній підготовці майбутніх лікарів / Р. О. Сухоносов, А. О. Терещенко, Л. Я. Лопушняк [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2023. – Том 23, № 1. ─ С. 154─158.
Abstract: На сучасному етапі розвитку сфери охорони здоров’я все більше уваги приділяється безпеці пацієнтів, етичним питанням, збільшенню відповідальності медичних працівників, високому рівню необхідної професійної кваліфікації та швидкій еволюції процедур та методів. Засоби віртуальної реальності розглядаються як джерело технологічних можливостей в освіті та медицині, вони доповнюють набір традиційних підходів у навчанні. Для формування та реалізації професійної компетентності, під час викладання навчальної дисципліни «Анатомія людини» доречно застосовувати новітні технології, що сприяють розвитку клінічного мислення та міцному засвоєнню знань студентами. Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, методичної роботи кафедри щодо застосування сучасних педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх лікарів. Застосування новітніх методів та сучасних комп’ютерних технологій при підготовці здобувачів вищої медичної освіти сприяє кращому засвоєнню знань, формуванню професійної компетентності та розвитку клінічного мислення у майбутніх лікарів, що дає змогу генерувати цікаві ідеї, самостійно приймати вірні рішення та займати активну пізнавальну позицію. Поєднання класичної анатомії та сучасних інноваційних комп’ютерних технологій надає чудову можливість поринути в чарівний, неординарний світ людського організму. Використання сучасних педагогічних технологій, зокрема технологій симуляційного навчання та кейс-технології, в процесі професійної підготовки майбутніх лікарів виконує кілька важливих функцій: контролюючу, оскільки виявляє знання, уміння та навички студентів; навчальну, тому що забезпечує досягнення студентами високого рівня знань із дисципліни; виховну, оскільки відбувається формування особистісних якостей майбутніх лікарів. Ефективно організовуючи самостійну й аудиторну діяльність студента, викладач сприяє розвитку клінічного мислення, що неодмінно стає основою формування кваліфікованих та успішних спеціалістів.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33177
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра анатомії людини, клінічної анатомії та оперативної хірургії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
726-Текст статті-1422-1-10-20230313.pdf1,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.