Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32045
Title: Порівняльна оцінка результатів успішності слухачів циклу тематичного удосконалення медичного напряму на післядипломному етапі освіти з використанням проєктної технології навчання під час контрольного експерименту
Authors: Худякова, Марина Борисівна
Keywords: слухачі циклу тематичного удосконалення
тематичне удосконалення медичного напряму
післядипломна освіта
проєктна технологія навчання
Issue Date: 27-Apr-2023
Citation: Худякова М. Б. Порівняльна оцінка результатів успішності слухачів циклу тематичного удосконалення медичного напряму на післядипломному етапі освіти з використанням проєктної технології навчання під час контрольного експерименту / М. Б. Худякова // Освіта медичних фахівців: реалії та виклики сьогодення : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції , м. Львів, 27 квітня 2023 р. / за редакцією С. Лозинської. – Львів : КЗВО ЛОР «Львівська медична академія імені Андрея Крупинського», 2023. – С. 124–129.
Abstract: Проєктна технологія може бути однією з перспективних технологій навчання, яка може бути використана в підготовці слухачів циклів тематичного удосконалення медичного напряму на післядипломному етапі освіти і буде сприяти творчій самореалізації майбутніх фахівців, підвищенню мотивації для отримання знань, розвитку інтелектуальних здібностей. Метою нашого дослідження була порівняльна оцінка результатів успішності слухачів циклів тематичного удосконалення медичного напряму на післядипломному етапі освіти в експериментальній та контрольній групах під час контрольного експерименту в процесі викладання циклу ТУ «Сучасні погляди на проблеми захворювань пародонта у дорослих та дітей» з використанням проєктної технології навчання.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32045
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез конференції__ЛМА_27.04.2023 (1)_removed.pdf722,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.