Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31671
Назва: Порівняльна оцінка результатів успішності здобувачів стоматологічного профілю на післядипломному етапі освіти в двох групах спостереження при констатувальному експерименті з використанням проєктної технології навчання
Автори: Худякова, Марина Борисівна
Каліна, Катерина Євгеніївна
Теми: проєктна технологія навчання
здобувачі стоматологічного профілю
післядипломний етап освіти
констатувальний експеримент
Дата публікації: лют-2023
Бібліографічний опис: Худякова М. Б. Порівняльна оцінка результатів успішності здобувачів стоматологічного профілю на післядипломному етапі освіти в двох групах спостереження при констатувальному експерименті з використанням проєктної технології навчання / М. Б. Худякова, К. Є. Каліна // Актуальні питання підготовки та наукової діяльності магістрів галузі знань «Охорона здоров’я» : ІІІ Міжвузівська науково-практична конференція з міжнародною участю (Житомир; Ужгород; Ломже, Польша, 7 грудня 2022 р.). – Житомир, 2022. – С. 71–75.
Короткий огляд (реферат): Було доведено дієвість застосування проєктної технології навчання в професійній підготовці здобувачів стоматологічного профілю на післядипломному етапі освіти, тому що вона створює умови для творчої самореалізації, підвищує їх мотивацію до навчання, сприяє розвитку інтелектуальних здібностей. Результатами рівня успішності здобувачів ЕГ та КГ за 5-ти бальною шкалою з дисципліни «Сучасні погляди на проблеми захворювань пародонта у дорослих та дітей» при констатувальному експерименті були однакові - 3,6 бали
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31671
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник Конференція Жит. Ужг. листопад 2022.07.12 _removed.pdf898,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.