Порівняльна оцінка результатів успішності здобувачів стоматологічного профілю на післядипломному етапі освіти в двох групах спостереження при констатувальному експерименті з використанням проєктної технології навчання

Abstract

Було доведено дієвість застосування проєктної технології навчання в професійній підготовці здобувачів стоматологічного профілю на післядипломному етапі освіти, тому що вона створює умови для творчої самореалізації, підвищує їх мотивацію до навчання, сприяє розвитку інтелектуальних здібностей. Результатами рівня успішності здобувачів ЕГ та КГ за 5-ти бальною шкалою з дисципліни «Сучасні погляди на проблеми захворювань пародонта у дорослих та дітей» при констатувальному експерименті були однакові - 3,6 бали

Description

Citation

Худякова М. Б. Порівняльна оцінка результатів успішності здобувачів стоматологічного профілю на післядипломному етапі освіти в двох групах спостереження при констатувальному експерименті з використанням проєктної технології навчання / М. Б. Худякова, К. Є. Каліна // Актуальні питання підготовки та наукової діяльності магістрів галузі знань «Охорона здоров’я» : ІІІ Міжвузівська науково-практична конференція з міжнародною участю (Житомир; Ужгород; Ломже, Польша, 7 грудня 2022 р.). – Житомир, 2022. – С. 71–75.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By