Формування професійної компетентності студента медичного університету при вивченні медико-біологічних дисциплін

Loading...
Thumbnail Image

Editor(s)

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ГВУЗ "Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды"

Abstract

Статтю присвячено дослідженню поняття професійний розвиток студентів закладів вищої медичної освіти у сфері професійних компетентностей, на прикладі компетентностей та результатів навчання, формуванню яких сприяє дисципліна «Медична та біологічна фізика». Розглядається процес формування у студентів системи знань і компетентностей при вивченні медико–біологічних дисциплін, які включають в себе базові фізичні принципи та підходи до дослідження процесів у живій природі, фізико–технічні принципи функціонування медичних пристроїв, використання математичних методів в біомедичних дослідженнях, складають основу предметних компетентностей та є невід’ємною складовою професійної компетентності майбутнього лікаря в галузі охорони здоров’я, а також підґрунтям для вивчення фахово–орієнтовних природничих та клінічних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах України. Для досягнення окресленої цілі використанні такі методи дослідження, як узагальнення, порівняння, систематизація й абстрагування. Обґрунтовано структуру професійноїкомпетентності майбутніх фахівців медичних закладів, яка містить взаємозв’язок з нормативним змістом підготовки здобувачів вищої освіти, згідно з вимогами стандарту дисципліни, яка вивчається. Встановлено, що деталізація компетентностей згідно програми навчальної дисципліни, структури, форми, методів і умов реалізації моделі формування професійної компетентності майбутніх лікарів в процесі навчання в закладах вищої освіти потребують подальшого дослідження.

Description

Citation

Батюк Л. В. Формування професійної компетентності студента медичного університету при вивченні медико-біологічних дисциплін / Л. В. Батюк, О. А. Жерновникова // Профессиональное образование: методология, теория и технологии. – 2021. – № 14. – С. 51–89. – DOI: 10.31470/2415-3729-2021-14-51-89.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By