Формування цифрової компетентності майбутніх лікарів при вивченні освітнього компоненту «Медична інформатика»

Abstract

Мета статті проаналізувати теоретичну сутність та зміст поняття цифрова компетентність та компетентність майбутніх лікарів в галузі цифрової охорони здоров’я. Розглянути цифрову медичну освіту та надбання цифрової компетентності студентами вищих медичних навчальних закладів України, використовуючи як приклад надбання цифрової компетентності при вивчені освітнього компоненту «Медична інформатика».

Description

Citation

Батюк Л. В. Формування цифрової компетентності майбутніх лікарів при вивчені освітнього компоненту «Медична інформатика» / Л. В. Батюк, О. А. Жерновникова // Наукові записки кафедри педагогіки / Міністерство освіти і науки України, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків, 2022. – Випуск 50. – С. 6–24.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By