Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28984
Назва: Мотивація студентів-медиків до вивчення латинської мови
Автори: Лєбєдь, Юлія Федорівна
Лебедь, Юлия Федоровна
Lebed, Julia
Теми: мотиваційні механізми
латинська мова
система освіти
медичний ЗВО
Дата публікації: 7-гру-2020
Бібліографічний опис: Лєбєдь Ю. Ф. Мотивація студентів-медиків до вивчення латинської мови / Ю. Ф. Лєбєдь // Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції, Харків, 7 грудня 2020 р. ‒ Харків, 2020. ‒ С. 73‒76.
Короткий огляд (реферат): Латинську мову вивчають студенти більшості гуманітарних спеціальностей (історики, філологи, юристи, медики та інші). Залежно від форми навчання та спеціалізації певним чином різняться і конкретні завдання та мета вивчення латинської мови, об’єм та зміст навчального матеріалу. Оскільки латинська мова – це «мертва» мова, конкретні завдання та прийоми вивчення латини істотно відрізняються від тих, які використовують для засвоєння «живих» мов. При опануванні останніх особлива увага приділяється запам’ятовуванню стійких виразів і конструкцій, активному володінню лексикою і навичками мовлення. Основною ж метою навчального курсу латинської мови є відкрити шлях до розуміння і перекладу зі словником справжніх латинських текстів. Для цього в першу чергу вивчається граматична система і основні елементи синтаксису. Вивчення курсу латинської мови в медичних закладах вищої освіти переслідує суто професійну мету – підготувати термінологічно грамотного лікаря. Однією з найважливіших складових частин занять з латинської мови є заучування слів. Адже саме латинська лексика допомагає в подальшому житті студентів-медиків розуміти медичну термінологію. Труднощі під час вивчення латинської мови, які виникають у студентів негуманітарних спеціальностей, зокрема у студентів-медиків, пов’язані з латинськими відмінами, родами та відмінками. Адже слухачі курсу латини мають непевні уявлення про ці поняття і в українській мові. В результаті цього тільки невеликий відсоток студентів засвоює цей предмет, а деякі взагалі не розуміють суть досліджуваної дисципліни. У ключі цього питання викладач закладу вищої освіти повинен знайти незаперечні аргументи та мотиваційні механізми, які б заохочували вивчати цей важливий предмет.
Опис: методика викладання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28984
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лєбєдь Ю.Ф..docxметодологія13,35 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.