Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28984
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛєбєдь, Юлія Федорівна-
dc.contributor.authorЛебедь, Юлия Федоровна-
dc.contributor.authorLebed, Julia-
dc.date.accessioned2021-06-17T14:35:37Z-
dc.date.available2021-06-17T14:35:37Z-
dc.date.issued2020-12-07-
dc.identifier.citationЛєбєдь Ю. Ф. Мотивація студентів-медиків до вивчення латинської мови / Ю. Ф. Лєбєдь // Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції, Харків, 7 грудня 2020 р. ‒ Харків, 2020. ‒ С. 73‒76.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28984-
dc.descriptionметодика викладанняen_US
dc.description.abstractЛатинську мову вивчають студенти більшості гуманітарних спеціальностей (історики, філологи, юристи, медики та інші). Залежно від форми навчання та спеціалізації певним чином різняться і конкретні завдання та мета вивчення латинської мови, об’єм та зміст навчального матеріалу. Оскільки латинська мова – це «мертва» мова, конкретні завдання та прийоми вивчення латини істотно відрізняються від тих, які використовують для засвоєння «живих» мов. При опануванні останніх особлива увага приділяється запам’ятовуванню стійких виразів і конструкцій, активному володінню лексикою і навичками мовлення. Основною ж метою навчального курсу латинської мови є відкрити шлях до розуміння і перекладу зі словником справжніх латинських текстів. Для цього в першу чергу вивчається граматична система і основні елементи синтаксису. Вивчення курсу латинської мови в медичних закладах вищої освіти переслідує суто професійну мету – підготувати термінологічно грамотного лікаря. Однією з найважливіших складових частин занять з латинської мови є заучування слів. Адже саме латинська лексика допомагає в подальшому житті студентів-медиків розуміти медичну термінологію. Труднощі під час вивчення латинської мови, які виникають у студентів негуманітарних спеціальностей, зокрема у студентів-медиків, пов’язані з латинськими відмінами, родами та відмінками. Адже слухачі курсу латини мають непевні уявлення про ці поняття і в українській мові. В результаті цього тільки невеликий відсоток студентів засвоює цей предмет, а деякі взагалі не розуміють суть досліджуваної дисципліни. У ключі цього питання викладач закладу вищої освіти повинен знайти незаперечні аргументи та мотиваційні механізми, які б заохочували вивчати цей важливий предмет.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмотиваційні механізмиen_US
dc.subjectлатинська моваen_US
dc.subjectсистема освітиen_US
dc.subjectмедичний ЗВОen_US
dc.titleМотивація студентів-медиків до вивчення латинської мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лєбєдь Ю.Ф..docxметодологія13,35 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.