Дистанційне навчання: позитивні та негативні сторони

Abstract

Коронавірус, або пневмонія нового типу – це інфекційне захворювання, яке характеризується тяжкою формою ураження дихальних шляхів та високою швидкістю розповсюдження. Згідно з даними, 30 січня 2020 року Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) оголосила спалах коронавірусу "надзвичайною ситуацією в галузі громадської охорони здоров'я, що має міжнародне значення", а 11 березня 2020 визнала, що поширення хвороби набуло характеру пандемії, бо на той час це торкнулося 118 тисяч осіб в 114 країнах. На жаль, Україну теж це торкнулося, вже станом на середину квітня 2021 року в Україні зафіксовано майже 2 мільйони офіційно перехворілих та їхня кількість лише зростає. тому, на сьогодні, починаючи з березня 2020 року, вищі навчальні заклади, школи та інші заклади освіти вимушені були навчатися дистанційно, через розповсюдження COVID-19. Це було несподівано та в новинку, що одразу не всі студенти та й викладачі підтримали такий формат, у якого є свої позитивні та негативні сторони. Проте, для повного розуміння, потрібно дослідити деталі дистанційної освіти, щоб люди розуміли особливості цієї форми.

Description

Citation

Човпан Г. О. Дистанційне навчання: позитивні та негативні сторони / Г. О. Човпан, О. П. Мещерякова, К. А. Федченко // Interaction of society and science: prospects and problems : Abstracts of XXII International Scientific and Practical Conference, London, April 20–23, 2021. – London, 2021. – P. 400–402.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By