Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів-іноземців у закладах вищої медичної освіти
Loading...
Date
Author(s)
Editor(s)
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Харківський національний медичний університет
Abstract
Метою роботи було розроблення моделі активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів – майбутніх лікарів. В рамках моделі визначено комплекс організаційно-педагогічних умов, що забезпечує активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів в процесі підготовки до професійної діяльності. Лекції та семінарські заняття супроводжувались використанням засобів «інформаційного меседжу»: графіків, мультимедійних презентацій із схемами патогенезу та діагностики уражень нервової системи, відеофільмів, що демонстрували дослідження неврологічного статусу хворих. На практичних заняттях проводились дискусії, використовувались імітаційні ділові ігри та кейс-метод (активний проблемно-ситуаційний аналіз). Отримані результати свідчать про ефективність використання вказаних методів активізації навчально-пізнавальної діяльності серед студентів - медиків, що навчаються англійською мовою.
Description
Citation
Соловйова Є. Т. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів-іноземців у закладах вищої медичної освіти / Є. Т. Соловйова // Студентоцентрований навчальний процес як запорука забезпечення якості вищої медичної освіти : матеріали LІІІ навчально-методичної конференції ХНМУ (Харків, 29 січня 2020 р.) / МОН України, ХНМУ. – Харків : ХНМУ, 2020. – Вип. 10. – С. 177‒179.