Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27263
Title: Щодо питання о мотиваціях до професійних якостей студентів-медиків в умовах сучасних навчальних технологій
Authors: Чернобай, Лариса Володимирівна
Кармазіна, Ірина Станіславівна
Сокол, Олена Миколаївна
Булиніна, Оксана Дмитрівна
Булинін, Владислав Олександрович
Ісаєва, Інна Миколаївна
Keywords: зовнішня і внутрішня мотивація
активні технології навчання
показники успішності студентів-медиків
педагогічне дослідження
Issue Date: Feb-2020
Citation: Щодо питання о мотиваціях до професійних якостей студентів-медиків в умовах сучасних навчальних технологій / Л. В. Чернобай, І. С. Кармазіна, І. М. Ісаєва, О. М. Сокол, О. Д. Булиніна, В. О. Булинін // Scientific achievements of modern society : Abstracts of VI International Scientific and Practical Conference, Liverpool, United Kingdom, 5–7 February 2020 / Cognum Publishing House. – Liverpool, 2020. – P. 1324–1328.
Abstract: У статті представленні данні, щодо впровадження активних методів навчання, які підвищують формування навчальної мотивації (як зовнішньої так і внутрішньої), яка сприяє підвищенню якісного показника успішності студентів-медиків. Педагогічне дослідження було проведено з метою обґрунтування гіпотези, що основою успіху у засвоєння теоретичного матеріалу, надбання практичних навичок та формування творчої майстерності майбутнього фахівця у набутті компетенції у будь-якої професії, є не тільки наявність навчальної мотивації, але її виваженість і стійке існування. Після застосування активних навчальних технологій сформована та підвищена мотивація студентів до навчально-пізнавальної діяльності. Результати практичного застосування інноваційних методів навчання є успішними. Рівень мотивації, а відповідно, й показник засвоєння знань значно зріс.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27263
Appears in Collections:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чернобай, Кармазіна, Ісаєва.pdf716,67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.