Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26941
Назва: The usage of interactive technologies during the studing and training of higher education teachers
Автори: Sukhonosov, Roman
Lebedieva, Anastasiia
Shafranetska, Violetta
Lopushniak, Lesіa
Теми: interactive technologies
methodic
training
teacher
Дата публікації: 12-сер-2020
Бібліографічний опис: The usage of interactive technologies during the studing and training of higher education teachers / R. Sukhonosov, A. Lebedieva, V. Shafranetska, L. Lopushniak // Perspectives of world science and education: Abstracts of the 12th International scientific and practical conference, Osaka, Japan, 12–14 August 2020 / CPN Publishing Group. – Osaka, 2020. – P. 95–98.
Короткий огляд (реферат): From a range of tasks that are given to the higher educational institutions the most important is the improvement of the professionals' training quality and especially of teachers who are responsible for the education of others. The future teachers have to become knowledge according to the program of educational discipline, obtain skills and understand how to use them, possess methods of scientific and research work. Moreover, teachers have to improve their self-development and creative thinking. That is why the usage of interactive educational technologies becomes more and more important. Their aim is to create necessary professional competences for the higher education teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26941
ISBN: 978-4-9783419-8-3
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PERSPECTIVES-OF-WORLD-SCIENCE-AND-EDUCATION_12-14.08.2020(95-98).pdf925,27 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.