Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26243
Назва: Дидактична модель активізації самостійної роботи майбутніх лікарів у курсі дисципліни «Медична біологія»
Автори: Садовниченко, Юрій Олександрович
Пастухова, Наталія Леонідівна
М'ясоєдов, Валерій Васильович
Теми: дидактична модель
самостійна робота
майбутні лікарі
медична біологія
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Садовниченко Ю. О. Дидактична модель активізації самостійної роботи майбутніх лікарів у курсі дисципліни «Медична біологія» / Ю. О. Садовниченко, Н. Л. Пастухова, В. В. М’ясоєдов // Забезпечення якості вищої освіти : збірник матеріалів ІІ-ї Всеукраїнської науково-методичної конференції (8–10 квітня 2020 р., м. Одеса, Україна). — Одеса, 2020. — С. 425–426.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи була модернізація дидактичної моделі активізації самостійної роботи студентів-медиків у процесі вивчення медичної біології. В основу дидактичної моделі було покладено принципи інтеграції, домінантності, пріоритету практики та студентоцентризму. Її основними структурними компонентами стали структурно-змістовний, технологічний, оцінювальний та коригуючий. Рівні активізації СРС при вивченні медичної біології було об’єднано у репродуктивний, частково-пошуковий, пошуковий та творчий.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26243
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра медичної біології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Садовниченко Одеса 2020.pdf1,09 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.