Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСадовниченко, Юрій Олександрович-
dc.contributor.authorПастухова, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorМ'ясоєдов, Валерій Васильович-
dc.date.accessioned2020-06-10T11:25:36Z-
dc.date.available2020-06-10T11:25:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСадовниченко Ю. О. Дидактична модель активізації самостійної роботи майбутніх лікарів у курсі дисципліни «Медична біологія» / Ю. О. Садовниченко, Н. Л. Пастухова, В. В. М’ясоєдов // Забезпечення якості вищої освіти : збірник матеріалів ІІ-ї Всеукраїнської науково-методичної конференції (8–10 квітня 2020 р., м. Одеса, Україна). — Одеса, 2020. — С. 425–426.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26243-
dc.description.abstractМетою роботи була модернізація дидактичної моделі активізації самостійної роботи студентів-медиків у процесі вивчення медичної біології. В основу дидактичної моделі було покладено принципи інтеграції, домінантності, пріоритету практики та студентоцентризму. Її основними структурними компонентами стали структурно-змістовний, технологічний, оцінювальний та коригуючий. Рівні активізації СРС при вивченні медичної біології було об’єднано у репродуктивний, частково-пошуковий, пошуковий та творчий.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectдидактична модельen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectмайбутні лікаріen_US
dc.subjectмедична біологіяen_US
dc.titleДидактична модель активізації самостійної роботи майбутніх лікарів у курсі дисципліни «Медична біологія»en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра медичної біології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Садовниченко Одеса 2020.pdf1,09 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.