Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24978
Назва: Психолого-педагогічний супровід якості вищої освіти у Харківському національному медичному університеті
Автори: Лісовий, Володимир Миколайович
Капустник, Валерій Андрійович
Фоміна, Людмила Володимирівна
Завгородня, Наталія Ігорівна
Горецька, Анастасія Миколаївна
Теми: якість освіти
система управління
психолого-педагогічний супровід
Дата публікації: 2019
Видавництво: Киів
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічний супровід якості вищої освіти у Харківському національному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, Л. В. Фоміна, Н. І. Завгородня, А. М. Горецька // Директор школи, ліцею, гімназії. ‒ 2019. – Вип. 2, том І (24), спец. тематичний вип. : Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. Кн. 2. – С. 256‒267.
Короткий огляд (реферат): У системі якості вищої освіти виділяють три елементи: якість потенціалу вищої освіти, якість процесу вищої освіти і якість результату вищої освіти. Важливим критерієм якості освітніх послуг виступає психолого-педагогічний супровід процесу навчання, яке дозволяє забезпечити моніторинг, профілактику і корекцію уявлень про якість навчання в університеті й актуальних (проблемних) питань між студентами, викладачами і керівництвом. Метою дослідження є виявлення рівня якості вищої освіти та його психолого-педагогічного супроводу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24978
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Якість освіти ХНМУ.docx44,9 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.