Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24978
Назва: | Психолого-педагогічний супровід якості вищої освіти у Харківському національному медичному університеті |
Автори: | Лісовий, Володимир Миколайович Капустник, Валерій Андрійович Фоміна, Людмила Володимирівна Завгородня, Наталія Ігорівна Горецька, Анастасія Миколаївна |
Теми: | якість освіти система управління психолого-педагогічний супровід |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Киів |
Бібліографічний опис: | Психолого-педагогічний супровід якості вищої освіти у Харківському національному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, Л. В. Фоміна, Н. І. Завгородня, А. М. Горецька // Директор школи, ліцею, гімназії. ‒ 2019. – Вип. 2, том І (24), спец. тематичний вип. : Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. Кн. 2. – С. 256‒267. |
Короткий огляд (реферат): | У системі якості вищої освіти виділяють три елементи: якість потенціалу вищої освіти, якість процесу вищої освіти і якість результату вищої освіти. Важливим критерієм якості освітніх послуг виступає психолого-педагогічний супровід процесу навчання, яке дозволяє забезпечити моніторинг, профілактику і корекцію уявлень про якість навчання в університеті й актуальних (проблемних) питань між студентами, викладачами і керівництвом. Метою дослідження є виявлення рівня якості вищої освіти та його психолого-педагогічного супроводу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24978 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Якість освіти ХНМУ.docx | 44,9 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.