Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24978
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛісовий, Володимир Миколайович-
dc.contributor.authorКапустник, Валерій Андрійович-
dc.contributor.authorФоміна, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorЗавгородня, Наталія Ігорівна-
dc.contributor.authorГорецька, Анастасія Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-11-27T18:29:51Z-
dc.date.available2019-11-27T18:29:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічний супровід якості вищої освіти у Харківському національному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, Л. В. Фоміна, Н. І. Завгородня, А. М. Горецька // Директор школи, ліцею, гімназії. ‒ 2019. – Вип. 2, том І (24), спец. тематичний вип. : Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. Кн. 2. – С. 256‒267.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24978-
dc.description.abstractУ системі якості вищої освіти виділяють три елементи: якість потенціалу вищої освіти, якість процесу вищої освіти і якість результату вищої освіти. Важливим критерієм якості освітніх послуг виступає психолого-педагогічний супровід процесу навчання, яке дозволяє забезпечити моніторинг, профілактику і корекцію уявлень про якість навчання в університеті й актуальних (проблемних) питань між студентами, викладачами і керівництвом. Метою дослідження є виявлення рівня якості вищої освіти та його психолого-педагогічного супроводу.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherКиівru_RU
dc.subjectякість освітиru_RU
dc.subjectсистема управлінняru_RU
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідru_RU
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід якості вищої освіти у Харківському національному медичному університетіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Якість освіти ХНМУ.docx44,9 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.