Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24882
Назва: Кросовер – нова стратегія навчання в інтернатурі на циклі «дитяча стоматологія»
Автори: Денисова, Олена Георгіївна
Соколова, Ірина Іванівна
Стоян, Олена Юліївна
Теми: інтернатура
дитяча стоматологія
кросовер-метод
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Денисова О. Г. Кросовер – нова стратегія навчання в інтернатурі на циклі «дитяча стоматологія»/ О. Г. Денисова, О. Ю. Стоян, І. І. Соколова // Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів у Харківському національному медичному університеті : матеріали 45-ї науково-методичної конференції з інтернатури, м. Харків, 10 квітня 2019 року. – Харків : ХНМУ, 2019. – C. 43–45.
Короткий огляд (реферат): Сучасний етап розвитку педагогіки вищої стоматологічної школи динамічно реформується, у тому числі в методиках викладання. Застосування нової методики сrossover learning при підготовці лікарів-інтернів на циклі «Дитяча стоматологія» сприяє оптимізації навчального процесу і стимуляції мотиваційних аспектів до обраної спеціальності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24882
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Денисова_Стоян_Соколова.pdf627,29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.