Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24754
Title: | Використання інтерактивних методів навчання для формування фахової компетентності з клінічної анатомії та оперативної хірургії у студентів медичних університетів |
Other Titles: | Interactive studing methods usage for professional competency forming in clinical anatomy and operative surgery discipline for Medical University`s students |
Authors: | Дуденко, Володимир Григорович Вдовіченко, Вячеслав Юрійович |
Keywords: | клінічна анатомія фахова компетентність інтерактивні методи навчання |
Issue Date: | May-2019 |
Publisher: | Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського |
Citation: | Дуденко В. Г. Використання інтерактивних методів навчання для формування фахової компетентності з клінічної анатомії та оперативної хірургії у студентів медичних університетів / В. Г. Дуденко, В. Ю. Вдовіченко // Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку : [XVI Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю, Тернопіль, 16–17 травня, 2019] : матеріали / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль, 2019. – С. 182‒183. |
Abstract: | Пошук шляхів набуття фахової компетентності майбутніх лікарів залишається актуальним у вищий медичній освіті. Метою дослідження була експериментальна перевірка заходів по впровадженню інноваційних методів навчання для формування фахових компетентностей студентів з клінічної анатомії та оперативної хірургії. Проведений педагогічний експеримент показав краще зростання академічної успішності та опанування практичних навичок у студентів з використанням інтерактивних методів навчання. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24754 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра клінічної анатомії та оперативної хірургії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТДМУ_2019_Дуденко, Вдовіченко.pdf | 319,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.