Клінічні ситуаційні тести і задачі: алгоритм сприйняття та адаптація лікарів-інтернів в умовах нової форми продуктивного знання

Abstract

При вивченні оториноларингології головним завданням викладача є формування у лікаря-інтерна нової форми продуктивного знання, яка в корінь відрізняється від традиційного інформативного пізнання. Особлива значимість оволодіння теоретичними та практичними навичками дисципліни  заключається в послідовності сприйняття передбачуваного матеріалу, який складається із цілої низки взаємопов’язаних тематик. Кожна тема має свої особливості, певний алгоритм сприйняття . Так, наприклад, патологія вуха та верхніх дихальних шляхів не можуть сприйматися лікарями-інтернами однаково, тому що у кожній системі потрібен свій ідвивідуалізований підхід, а його формування можливо лише при дотриманні конкретних умов. Нажаль, у сучасних джерелах літератури з оториноларингології не завжди досить чітко зформовані алгоритми сприйняття клінічних складових, які дозволяють створити уявлення про ЛОР-патологію. У даному питанні необхідною складовою є ті клінічні випадки, варіативність котрих буде сприяти активаціїі клінічного мислення лікаря-інтерна.

Description

Citation

Клінічні ситуаційні тести і задачі: алгоритм сприйняття та адаптація лікарів-інтернів в умовах нової форми продуктивного знання / М. І. Ященко, А. В. Лупир, Н. О. Шушляпіна, Н. О. Юревич // Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів у Харківському національному медичному університеті : матеріали 44-ї науково-методичної конференції з інтернатури, Хавків, 11–12 ківтня 2018 року. – Харків : ХНМУ, 2018. – С. 83–85.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By