Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18726
Назва: | Система оцінювання знань як одна із технологій компетентнісного підходу до навчання |
Автори: | Козуб, Світлана Миколаївна Козуб, Павло Анатолієвич |
Теми: | оцінювання компетентністний підхід технологія навчання |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | ХНУ імені В.Н.Каразіна |
Бібліографічний опис: | Козуб С. М. Cистема оцінювання знань як одна із технологій компетентнісного підходу до навчання / С. М. Козуб, П. А. Козуб // Наукові записки кафедри педагогіки. – 2017. – Випуск 41. – С. 72–79. |
Короткий огляд (реферат): | Запропоновано розглядати оцінювання знання як технологію кількісної оцінки інформації, якою володіє суб'єкт навчання. Оцінка знань є кількісною величиною, яка завжди припускає порівняння з певним еталоном, незалежно від методу отримання оцінки, вибору методу порівняння або еталона. Підхід до оцінки знань як повноцінної технології вказує на можливість створення єдиного підходу до оцінювання знань, а не у вигляді використання «мистецтва» або «досвіду» вчителя. У той же час, проведений аналіз вказує на неможливість створення єдиного найкращого методу оцінювання, але можливо і необхідно створити детальний технічний опис кожного з відомих методів оцінювання, що дозволить їх класифікувати, а через деякий час уніфікувати методи їх використання для різних педагогічних ситуацій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18726 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра медичної та біоорганічної хімії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1_Проблемы оценивания знаний укр.doc | 78,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.