Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18726
Назва: Система оцінювання знань як одна із технологій компетентнісного підходу до навчання
Автори: Козуб, Світлана Миколаївна
Козуб, Павло Анатолієвич
Теми: оцінювання
компетентністний підхід
технологія навчання
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНУ імені В.Н.Каразіна
Бібліографічний опис: Козуб С. М. Cистема оцінювання знань як одна із технологій компетентнісного підходу до навчання / С. М. Козуб, П. А. Козуб // Наукові записки кафедри педагогіки. – 2017. – Випуск 41. – С. 72–79.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано розглядати оцінювання знання як технологію кількісної оцінки інформації, якою володіє суб'єкт навчання. Оцінка знань є кількісною величиною, яка завжди припускає порівняння з певним еталоном, незалежно від методу отримання оцінки, вибору методу порівняння або еталона. Підхід до оцінки знань як повноцінної технології вказує на можливість створення єдиного підходу до оцінювання знань, а не у вигляді використання «мистецтва» або «досвіду» вчителя. У той же час, проведений аналіз вказує на неможливість створення єдиного найкращого методу оцінювання, але можливо і необхідно створити детальний технічний опис кожного з відомих методів оцінювання, що дозволить їх класифікувати, а через деякий час уніфікувати методи їх використання для різних педагогічних ситуацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18726
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра медичної та біоорганічної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Проблемы оценивания знаний укр.doc78,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.