Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18421
Назва: Шляхи формування позитивної мотивації вивчення латинської мови у майбутніх лікарів
Автори: Дерев’янченко, Наталя Володимирівна
Теми: мотивація
професійна компетентність
Дата публікації: 5-жов-2017
Бібліографічний опис: Дерев'янченко Н. В. Шляхи формування позитивної мотивації вивчення латинської мови у майбутніх лікарів / Н. В. Дерев'янченко // Методика формування професійно орієнтованої іншомовної компетентності у студентів медичних та фармацевтичних вишів України в умовах сьогодення: досвід, проблеми, інновації : матеріали семінару-наради завідувачів однопрофільних кафедр іноземних та латинської мов медичних вишів України, Чернівці, 5–6 жовтня 2017 р. – Чернівці : Вид-во БДМУ, 2017. – С. 40–42.
Короткий огляд (реферат): Підвищення ефективності навчальної діяльності є одним із головних завдань сучасної освіти. Зокрема, професійна підготовка майбутніх лікарів потребує активного пошуку шляхів удосконалення навчального процесу. Формування позитивної мотивації у студентів при вивченні латинської мови та медичної термінології є непростим завданням для викладача. Оскільки у немовному вищому навчальному закладі студенти часто не проявляють інтерес до вивчення іноземної мови, тим більше «мертвої» мови. Тому вже на перших заняттях слід чітко обґрунтовувати, наскільки важливим для майбутнього лікаря є оволодіння професійною лексикою латинського і давньогрецького походження, що у переважній більшості є міжнародною.
Опис: педагогіка, філологія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18421
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дерев'янченко Н. В. Шляхи формування позитивної мотивації.docxосновний файл16,88 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.