Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18421
Назва: | Шляхи формування позитивної мотивації вивчення латинської мови у майбутніх лікарів |
Автори: | Дерев’янченко, Наталя Володимирівна |
Теми: | мотивація професійна компетентність |
Дата публікації: | 5-жов-2017 |
Бібліографічний опис: | Дерев'янченко Н. В. Шляхи формування позитивної мотивації вивчення латинської мови у майбутніх лікарів / Н. В. Дерев'янченко // Методика формування професійно орієнтованої іншомовної компетентності у студентів медичних та фармацевтичних вишів України в умовах сьогодення: досвід, проблеми, інновації : матеріали семінару-наради завідувачів однопрофільних кафедр іноземних та латинської мов медичних вишів України, Чернівці, 5–6 жовтня 2017 р. – Чернівці : Вид-во БДМУ, 2017. – С. 40–42. |
Короткий огляд (реферат): | Підвищення ефективності навчальної діяльності є одним із головних завдань сучасної освіти. Зокрема, професійна підготовка майбутніх лікарів потребує активного пошуку шляхів удосконалення навчального процесу. Формування позитивної мотивації у студентів при вивченні латинської мови та медичної термінології є непростим завданням для викладача. Оскільки у немовному вищому навчальному закладі студенти часто не проявляють інтерес до вивчення іноземної мови, тим більше «мертвої» мови. Тому вже на перших заняттях слід чітко обґрунтовувати, наскільки важливим для майбутнього лікаря є оволодіння професійною лексикою латинського і давньогрецького походження, що у переважній більшості є міжнародною. |
Опис: | педагогіка, філологія |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18421 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дерев'янченко Н. В. Шляхи формування позитивної мотивації.docx | основний файл | 16,88 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.