Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15701
Title: Територіальний брендинг як запорука економічного розвитку регіону
Authors: Чухно, Інна Анатоліївна
Keywords: соціально-економічний розвиток регіону
регіональний розвиток
територіальний брендинг
бренд регіону
Issue Date: Jan-2017
Citation: Чухно І. А. Територіальний брендинг як запорука економічного розвитку регіону / І. А. Чухно // Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (20 січня 2017 року). – Кривий Ріг : ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2017. – С. 88–90.
Abstract: В роботі розглянуто сутність регіонального маркетингу та брендингу територій, визначено роль позитивного бренду регіону для забезпечення його соціально-економічного розвитку та підвищення конкурентоспроможності.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15701
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.