Майбутнє філософської освіти в інформаційну епоху: моральні імперативи
Loading...
Date
Editor(s)
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Розглядаються проблеми сучасного стану інформаційного простору
в контексті освіти та самоосвіти. Дається опис сучасних проблем
інформаційного суспільства. Зокрема, серед головних вад сучасного
стану суспільного та індивідуального розвитку визначено проблему кризи
раціонально–практичного мислення в світлі глобальної девальвації цінностей.
Світ посткультури визначається непередбачуваністю головних векторів
розвитку, що викликає дезорієнтацію індивіда, його невизначеність у векторах
саморозвитку. В роботі розглядається процес формування світогляду на основі
філософського мислення в умовах освітньої кризи сучасного «суспільства
ризику». Намічено підхід до вирішення деяких проблем філософської освіти
у сучасному інформаційному суспільстві на основі інтерпретації та
осучаснення філософських поглядів Г. С. Сковороди. Зокрема, розглянуто
можливості філософської доктрини Г. С. Сковороди для подолання проблем
структуралізму та застосування методів кордоцентризму в процесі духовного
та інтелектуального саморозвитку особистості.
Description
Citation
Дейнека В. В. Майбутнє філософської освіти в інформаційну епоху: моральні імперативи / В. В. Дейнека, Т. М. Кучера // Гілея: науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. – Київ : Видавництво «Гілея», 2016. – Вип. 115 (12). – С. 287–290.