Майбутнє філософської освіти в інформаційну епоху: моральні імперативи

Abstract

Розглядаються проблеми сучасного стану інформаційного простору в контексті освіти та самоосвіти. Дається опис сучасних проблем інформаційного суспільства. Зокрема, серед головних вад сучасного стану суспільного та індивідуального розвитку визначено проблему кризи раціонально–практичного мислення в світлі глобальної девальвації цінностей. Світ посткультури визначається непередбачуваністю головних векторів розвитку, що викликає дезорієнтацію індивіда, його невизначеність у векторах саморозвитку. В роботі розглядається процес формування світогляду на основі філософського мислення в умовах освітньої кризи сучасного «суспільства ризику». Намічено підхід до вирішення деяких проблем філософської освіти у сучасному інформаційному суспільстві на основі інтерпретації та осучаснення філософських поглядів Г. С. Сковороди. Зокрема, розглянуто можливості філософської доктрини Г. С. Сковороди для подолання проблем структуралізму та застосування методів кордоцентризму в процесі духовного та інтелектуального саморозвитку особистості.

Description

Citation

Дейнека В. В. Майбутнє філософської освіти в інформаційну епоху: моральні імперативи / В. В. Дейнека, Т. М. Кучера // Гілея: науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. – Київ : Видавництво «Гілея», 2016. – Вип. 115 (12). – С. 287–290.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By