Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14703
Назва: Значення психічної стійкості юнацтва в системі використання інноваційних технологій в навчанні
Автори: Шейко, Анастасія Олександрівна
Теми: інноваційні технології
критичні ситуації
молодь
освіта
психічна стабільність
Дата публікації: 14-кві-2016
Бібліографічний опис: Шейко А. О.Значення психічної стійкості юнацтва в системі використання інноваційних технологій в навчанні / А. О.Шейко // Інноваційні методи психолого-педагогічної практики у світлі Євроінтеграційних процесів в Україні : матеріали міжнародної наукової психолого-педагогічної конференції, Берегове, 14–15 квітня 2016 р. – Ужгород : ТОВ "РІК-У", 2016. – С. 429–432.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні подано загальний аналіз поняття стійкості особистості, критичних ситуацій та інноваційних технологій в навчанні
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14703
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Значення психічної стійкості юнацтва.docx689,78 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.