Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14703
Назва: | Значення психічної стійкості юнацтва в системі використання інноваційних технологій в навчанні |
Автори: | Шейко, Анастасія Олександрівна |
Теми: | інноваційні технології критичні ситуації молодь освіта психічна стабільність |
Дата публікації: | 14-кві-2016 |
Бібліографічний опис: | Шейко А. О.Значення психічної стійкості юнацтва в системі використання інноваційних технологій в навчанні / А. О.Шейко // Інноваційні методи психолого-педагогічної практики у світлі Євроінтеграційних процесів в Україні : матеріали міжнародної наукової психолого-педагогічної конференції, Берегове, 14–15 квітня 2016 р. – Ужгород : ТОВ "РІК-У", 2016. – С. 429–432. |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні подано загальний аналіз поняття стійкості особистості, критичних ситуацій та інноваційних технологій в навчанні |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14703 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Значення психічної стійкості юнацтва.docx | 689,78 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.