Гідність як ознака духовного виховання сучасного лікаря

Abstract

Завданням гіднісного виховання майбутнього медика є формування в лікаря усвідомленої потреби в моральному удосконаленні, укріпленні його віри в можливості використання своїх знань для користі людини, переконання його в існуванні чітких критеріїв добра і зла, беззаконня та закону, свавілля і волі. Наразі гіднісне знання все більше набуває значення як інтегруючий центр у системі наук. Тільки інтеграція гіднісної та природно-наукової складової в культурі кожного індивіда може слугувати стійкою внутрішньою основою для розуміння особистістю своєрідності кожної людини, кожної культури. Гіднісний аспект медичної освіти, відображає концептуальний підхід у розв’язанні проблем професійної діяльності лікаря – проблем взаємовідношень з пацієнтами, членами їх родин, колегами, питання медичного права, проблем цілісного підходу в профілактиці та лікуванні захворювань, аспекти впливу наукових відкриттів на безпеку й покращення здоров’я людини, проблеми обміну передовим професійним досвідом. Гіднісний аспект вищої медичної освіти передбачає формування духовно-розвинутої особистості – майбутнього фахівця, рівень підготовки якого гармонійно поєднує в собі освіченість, професіоналізм, духовність, моральність. В єдності це і складає гіднісний потенціал сучасної медицини.

Description

Citation

Сипало А. О. Гідність як ознака духовного виховання сучасного лікаря / А. О. Сипало, О. В. Калініченко // Проблеми людини у соціально-гуманітарному та медичному дискурсах : матеріали міжвузівської конференції з міжнародною участю, 31 березня 2016 р. / Харківський національний медичний університет. – Харків, 2016. – С. 189–190.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By