Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1034
Назва: Фахова підготовка студентів кафедри внутрішніх хвороб № 2, кліничної імунології та алергологіі Харківського національного медичного універсітету в умовах кредитно-модульної системи
Автори: Кожин, Михайло Іванович
Кравчун, Павло Григорович
Шелест, Олексій Миколайович
Борзова, Олена Юріївна
Шумова, Наталія Василівна
Ломакіна, Ольга Василівна
Сідоров, Олександр Петрович
Добровольська, Інна Миколаївна
Титова, Ганна Юріївна
Шушляпін, Олег Іванович
Теми: студенти
кредитно-модульна система
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Фахова підготовка студентів кафедри внутрішніх хвороб № 2, клінічної імунології та алергології Харківського національного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи / П. Г. Кравчун, О. М. Шелест, М. І. Кожин [та ін.] // Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичному навчальних закладах України ІІІ–ІV рівнів акредитації : матеріали Всеукр. наук. навч.-метод. конф. (Тернопіль, 12–13 травня 2011 р.) / МОЗ України, Центр. метод. кабінет з вищої мед. освіти , Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2011. – С. 268–269.
Короткий огляд (реферат): Вступ України до Болонського процесу зажадає інших складних соціально-професійних проблем, таких як, наприклад, по-перше, переорієнтація професорсько-викладацького складу університетів України на нову систему організації учбово-виховного процесу, по-друге, разроботку нових підручників, структура яких відповідала б певним модулям у вигляді систем учбових елементів, об'єднаних ознакою відповідності певного об'єкту професійній діяльності, зокрема, в області внутришньої медицини, кліничної імунологіі та алергологіі, а також враховувати характеристика рівнів класифікацій, які повинні відповідати вищій школі. Впровадження модульно-кредитної системи у вузи України певним ступенем забезпечить ті досягнення вищої освіти, які відповідатимуть стандартам Європейської системи, яка виходить із знань, умінь і навиків, які стануть освітнім багажем для майбутньої професійної діяльності молодого лікаря-інтерніста але це також вимагає, на наш погляд, досліджень, що стосуються розробки оптимальних угод при співпраці між вищими учбовими закладами Європейського простору освіти . Знання внутришньої медицини має велике значення в системі підготовки майбутнього лікаря в стінах нашого університету, яке має свої особливості і специфіку для учнів-студентів, клінічних ординаторів, інтернів, магістрів, аспірантів, докторантів. Вивчення для них внутришньої медицини, імунології та алергології в першу чергу формує у них особливий характер клінічного мислення з оволодінням навиків і умінь у ліжка хворих, постановки вірного діагнозу і призначення лікування хворим, яке відбувається на базі кафедри – Харківської 27–ої кліничної лікарні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1034
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології ім. ак. Л.Т. Малої

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тернопіль. Конференція Кредитно-модульна система. СТАТТЯ.doc69,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.