Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКожин, Михайло Іванович-
dc.contributor.authorКравчун, Павло Григорович-
dc.contributor.authorШелест, Олексій Миколайович-
dc.contributor.authorБорзова, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorШумова, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorЛомакіна, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorСідоров, Олександр Петрович-
dc.contributor.authorДобровольська, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorТитова, Ганна Юріївна-
dc.contributor.authorШушляпін, Олег Іванович-
dc.date.accessioned2012-10-24T12:18:44Z-
dc.date.available2012-10-24T12:18:44Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationФахова підготовка студентів кафедри внутрішніх хвороб № 2, клінічної імунології та алергології Харківського національного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи / П. Г. Кравчун, О. М. Шелест, М. І. Кожин [та ін.] // Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичному навчальних закладах України ІІІ–ІV рівнів акредитації : матеріали Всеукр. наук. навч.-метод. конф. (Тернопіль, 12–13 травня 2011 р.) / МОЗ України, Центр. метод. кабінет з вищої мед. освіти , Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2011. – С. 268–269.uk_UK
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1034-
dc.description.abstractВступ України до Болонського процесу зажадає інших складних соціально-професійних проблем, таких як, наприклад, по-перше, переорієнтація професорсько-викладацького складу університетів України на нову систему організації учбово-виховного процесу, по-друге, разроботку нових підручників, структура яких відповідала б певним модулям у вигляді систем учбових елементів, об'єднаних ознакою відповідності певного об'єкту професійній діяльності, зокрема, в області внутришньої медицини, кліничної імунологіі та алергологіі, а також враховувати характеристика рівнів класифікацій, які повинні відповідати вищій школі. Впровадження модульно-кредитної системи у вузи України певним ступенем забезпечить ті досягнення вищої освіти, які відповідатимуть стандартам Європейської системи, яка виходить із знань, умінь і навиків, які стануть освітнім багажем для майбутньої професійної діяльності молодого лікаря-інтерніста але це також вимагає, на наш погляд, досліджень, що стосуються розробки оптимальних угод при співпраці між вищими учбовими закладами Європейського простору освіти . Знання внутришньої медицини має велике значення в системі підготовки майбутнього лікаря в стінах нашого університету, яке має свої особливості і специфіку для учнів-студентів, клінічних ординаторів, інтернів, магістрів, аспірантів, докторантів. Вивчення для них внутришньої медицини, імунології та алергології в першу чергу формує у них особливий характер клінічного мислення з оволодінням навиків і умінь у ліжка хворих, постановки вірного діагнозу і призначення лікування хворим, яке відбувається на базі кафедри – Харківської 27–ої кліничної лікарні.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectстудентиuk_UK
dc.subjectкредитно-модульна системаuk_UK
dc.titleФахова підготовка студентів кафедри внутрішніх хвороб № 2, кліничної імунології та алергологіі Харківського національного медичного універсітету в умовах кредитно-модульної системиuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології ім. ак. Л.Т. Малої



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.