Publication:
Кейс-метод як симуляційна технологія при викладанні освітньо-професійних програм та практичних медичних освітніх компонентів

Thumbnail Image

Date

2024-05-28

Authors

Ащеулова, Тетяна Вадимівна
Кузьменко, Наталія Михайлівна
Завгородня, Любов Василівна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ХНМУ

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У реаліях сьогодення симуляційне навчання в медичній освіті – обов’язковий компонент у професійній підготовці здобувачів освіти. Ця сучасна методика навчання заснована на реалістичному моделюванні, імітації клінічної ситуації чи окремо взятої фізіологічної системи, для цього можуть використовуватися біологічні, механічні, електронні та віртуальні комп’ютерні моделі. Однією з таких моделей є кейс-метод, який є проблемно орієнтований метод і призначений для стимулювання вивчення практичних медичних освітній компонентів та освітньо-професійних програм, базуючись на вирішенні тих чи інших проблемних ситуацій. Наш кейс-метод був представлений у різних видах, а саме: презентації з клінічними проблемними ситуаційними завданнями, тестів, ситуаційних задач, тренажерів практичних навичок та відео-кейси, і на різних стадіях навчального процесу – як в процесі навчання, так і в процесі контролю. При застосування кейс-методу в здобувачів освіти розвиваються самоаналіз і навички такі як: аналітичні, практичні, творчі, комунікативні та соціальні.

Description

Keywords

кейс-метод, симуляційна технологія, викладання, освітньо-професійні програми, медичні та практичні освітні компоненти, професійна підготовка, здобувачі медичної освіти, 2024у

Citation

Ащеулова Т. В. Кейс-метод як симуляційна технологія при викладанні освітньо-професійних програм та практичних медичних освітніх компонентів / Т. В. Ащеулова, Н. М. Кузьменко, Л. В. Завгородня // Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Харків, 28 травня 2024 р. / Харківський національний медичний університет. – Харків, 2024. – С. 23–24.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By