Publication:
Особливості професійної підготовки здобувачів освіти освітнього компоненту «Сестринська практика»

Thumbnail Image

Date

2024-01-17

Authors

Кузьменко, Наталія Михайлівна
Волік, Марія Сергіївна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ХНМУ

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

В теперішній час інформаційні технології – є невід’ємним компонентом освітньої галузі, які оптимізують і підвищують ефективність професійних компетентностей не тільки викладачів, а й здобувачів освіти. Як наголошує національна стратегія розвитку освіти в Україні – пріоритетним для розвитку освітньої сфери є введення сучасних технологічних засобів інформаційно-комунікаційного типу до освітнього процесу. Кейс-технології широко застосовується в різних галузях науки, зокрема в медицині, юриспруденції, економіці, менеджменті й, звичайно, в освіті. Освітній компонент «Сестринська практика» передбачає опанування основною маніпуляційною технікою медичної сестри відповідних підрозділів стаціонару, а також вивчення гігієнічних, профілактичних та лікувальних заходів, які входять до компетенції середнього медичного персоналу і застосовуються для створення комфортних умов перебування хворого у медичному закладі, сприяння якнайшвидшого одужання пацієнта, запобігання розвитку ускладнень. При вивченні освітнього компоненту «Сестринська практика» із застосуванням кейс-технологій перевагами є те, що здобувачі освіти глибше запам'ятовують матеріал, мають змогу безперервно підвищувати свої професійні компетентності та якість навчання.

Description

Keywords

професійна підготовка, освітній медичний компонент, сестринська практика, здобувачі освіти, кейс-технології, 2024у

Citation

Кузьменко Н. М. Особливості професійної підготовки здобувачів освіти освітнього компоненту «Сестринська практика» / Н. М. Кузьменко, М. С. Волік // Медицина третього тисячоліття : Фестиваль молодіжної науки, м. Харків, 15–17 січня 2024 року : збірник матеріалів / Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2024. – С. 61.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By