Publication: Проєкт «Ukraine digital – clinical reasoning in medical education»: результати та перспективи впровадження в ХНМУ
dc.contributor.author | Журавльова, Лариса Володимирівна | |
dc.contributor.author | Олійник, Марія Олександрівна | |
dc.contributor.author | Федоров, Володимир Олександрович | |
dc.contributor.author | Сікало, Юлія Костянтинівна | |
dc.date.accessioned | 2024-11-12T15:11:57Z | |
dc.date.issued | 2024-05-28 | |
dc.description.abstract | Клінічне мислення (КМ)–це складний когнітивний процес, необхідний для оцінки та вирішення медичної проблеми пацієнта [1]. Він включає діагностику проблеми пацієнта, ухвалення терапевтичного рішення та визначення прогнозу для пацієнта. У свою чергу доказова медицина (ДМ)–це процес пошуку, застосування та оцінки доказів для прийняття клінічних рішень. Ці дві навички є основними стовпами зразкової клінічної практики, і лікарі їх застосовують для постановки точного діагнозу, призначення найбільш доцільного лікування та за для стримування пацієнтів від медичних помилок. Хоча КМ та ДМ вважаються центральними в компетенції лікаря, вони не використовуються так часто, як це повинно бути в усьому світі. Оскільки багато практичних звичок лікарів формуються під час навчання в університеті, розуміння факторів, пов’язаних із використанням КМ і ДМ студентами-медиками, може бути основою для збільшення застосування цих навичок для поточного та майбутнього догляду за пацієнтами. На сьогодні студенти-медики проходять клінічну підготовку в різних умовах. На жаль, військовий стан та близькість до країни-агресора обмежують можливості здобувачів освіти нашого вишу до повноцінного спілкування з пацієнтами та відпрацювання практичних навичок, потрібних для формування КМ. Тому робота з віртуальними пацієнтами (ВП) є гарною альтернативою, яка дозволяє студентам розвивати необхідні навички в галузі медичної практики, узаємодіяти з пацієнтами, встановлювати діагнози та розробляти плани лікування без додаткових ризиків. | |
dc.identifier.citation | Проєкт «Ukraine digital – clinical reasoning in medical education»: результати та перспективи впровадження в ХНМУ / Л. В. Журавльова, М. О. Олійник, В. О. Федоров, Ю. К. Сікало // Актуальні питання вищої медичної освіти : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Харків, 28 травня 2024 року). ─ Харків : ХНМУ, 2024. ─ С. 95─97. | |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/34719 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.subject | 2024у | |
dc.title | Проєкт «Ukraine digital – clinical reasoning in medical education»: результати та перспективи впровадження в ХНМУ | |
dc.type | Theses | |
dspace.entity.type | Publication | |
relation.isAuthorOfPublication | 06e70b1c-259e-4829-90dd-55c5bfcdf2e7 | |
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery | 06e70b1c-259e-4829-90dd-55c5bfcdf2e7 |
Files
Original bundle
1 - 1 of 1
Loading...
- Name:
- Журавльова Л.В., Олійник М.О., Федоров В.О., Сікало Ю.К. Проєкт «Ukraine digital – clinical reasoning in medical education» результати та перспективи впровадження в ХНМУ..pdf
- Size:
- 426.17 KB
- Format:
- Adobe Portable Document Format
License bundle
1 - 1 of 1
Loading...
- Name:
- license.txt
- Size:
- 11.22 KB
- Format:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Description: