Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі–2021
Permanent URI for this collectionhttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29826
Browse
Search Results
Item Соціальні мережі як засіб реклами бібліотечних фондів(ХНМУ, 2021) Борисова, Оксана; Корольчук, ДаринаРозглянуто соціальні мережі як канали комунікації та рекламування бібліотеками своїх сервісів та послуг, досвід Наукової бібліотеки Харківського національного медичного університету з популяризації нових надходжень через створення відео-презентацій з використанням мобільних додатків.Item Електронний каталог як інструмент популяризації ресурсів університетської бібліотеки(ХНМУ, 2021) Ширяєва, Олена; Федорченко, МаринаКоротко розповідається про історію формування бібліотечних фондів, роботу по створенню та поповненню е-каталогу щодо організації і популяризації фонду документів Наукової бібліотеки Харківського національного медичного університету.Publication Вікі-проєкти академічної бібліотеки: акцент на достовірність вікі-контенту(ХНМУ, 2021) Киричок, Ірина; Русанова, Оксана; Кустова, КатеринаРозглянуто питання використання в академічному середовищі Web 2.0, зокрема Вікі-технологій, висвітлено досвід Наукової бібліотеки Харківського національного медичного університету зі створення Вікі-проєктів, основні етапи їх запровадження й реалізації, написання та розміщення статей в Українській Вікіпедії.Publication Круглі столи як дієвий формат комунікації університетської бібліотеки і студентства(ХНМУ, 2021) Киричок, Ірина; Серпухова, Валентина; Озеркіна, Ольга; Заговора, МаринаПублікація охоплює питання взаємодії бібліотеки закладу вищої медичної освіти з університетською спільнотою, зокрема – студентством, у напрямку впровадження різнопланових, тематично актуалізованих круглих столів. Докладно представлено досвід Наукової бібліотеки Харківського національного медичного університету з організації та проведення масових заходів у форматі дискусійного обговорення. Розкрито ключові моменти проведення круглих столів за участю співробітників НБ ХНМУ та підкреслено внесок активної студентської молоді у реалізацію цих проектів. Акцентовано та узагальнено переваги даного формату для усіх задіяних сторін, продемонстровано ефективність круглих столів в популяризації бібліотеки, що є фактором підвищення її іміджу серед університетської спільноти.Item Мультимедійні технології у бібліотеці ЗВО: досвід створення медіапроєкту «Видатні педагоги світу»(ХНМУ, 2021) Чернишенко, НаталіяРозкрито досвід освоєння мультимедійних технологій у бібліотеці ЗВО та створення мультимедійних продуктів у програмах відеомонтажу та розміщення контенту на відеохостингу YouTube.Item Бібліотека і музей: грані співпраці(ХНМУ, 2021) Федорова, МаринаЙдеться про співпрацю двох науково-культурних установ Полтавщини – Полтавської ОУНБ ім. І.П. Котляревського та Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського, у результаті якої було знайдено й атрибутовано невідомий раніше автограф племінника Лесі Українки – Василя Кривинюка на виданні з фонду Бібліотеки.Item Оформлюємо бібліотечний інстаграм за правилами для користування без правил(ХНМУ, 2021) Тіщенко, АнтонінаСтаття зосереджує увагу на основних правилах візуального оформлення бібліотечного аканту у соціальній мережі інстаграм, а також як, що і коли потрібно постити аби акант був популярним, охоплення постійно зростали. Розглядаються механізми роботи системи з різним функціоналом та як потрібно вести акаунт аби він був помітним у інстаграмі, та як використовувати ці механізми на користь розвитку бібліотечного представництва.Item До питання періодизації розвитку науково-дослідної роботи бібліотек в Україні(ХНМУ, 2021) Соколов, ВікторПредставлено спробу розробити періодизацію розвитку науково-дослідної роботи бібліотек в Україні. Проаналізовано особливості становлення науково-дослідної роботи на фоні організації та поширення наукової діяльності в провідних книгозбірнях країни. Охарактеризовано основні напрями, сфери та специфіка науково-аналітичної діяльності бібліотек.Item Науково-дослідна робота – метод удосконалення інформаційного обслуговування винахідників та інноваторів(ХНМУ, 2021) Прохорова, ГаннаПроаналізовано основні наукові дослідження, які здійснювали працівники відділу науково-інформаційного забезпечення інноваційних процесів самостійно та в яких брали участь останнім часом. Розкрито їх зміст та можливості як засіб покращення інформаційного обслуговування в бібліотеці.Item Проблеми автоматизації інформування користувачів бібліотек про нові надходження(ХНМУ, 2021) Гончаров, ДмитроРозглянуто можливості автоматизованого інформування користувачів бібліотек про нові надходження до бібліотечних фондів, визначено основні проблеми їх реалізації. Запропоновано якісно нову модель актуалізації комунікаційної взаємодії в системі «бібліотека – користувач».
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »