Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31287
Назва: Академічна доброчесність як провідна складова професійного іміджу викладача сучасного закладу вищої освіти
Автори: Фоміна, Людмила Володимирівна
Каліна, Катерина Євгенівна
Скорбач, Тетяна Василівна
Теми: викладач
професійний імідж
вищий навчальний заклад
академічна доброчесність
teacher
professional image
higher education institution
academic integrity
Дата публікації: лис-2021
Видавництво: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Фоміна Л. В. Академічна доброчесність як провідна складова професійного іміджу викладача сучасного закладу вищої освіти / Л. В. Фоміна, К. Є. Каліна, Т. В. Скорбач // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 318–321.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано наукові підходи до визначення іміджу викладача сучасного ЗВО; наголошено на актуальності та доцільності формування позитивного професійного іміджу педагога як провідного чинника високо іміджу ЗВО; досліджено складові іміджу викладача; виокремлено необхідність слідуванням нормам академічної доброчесності для формування позитивного професійного іміджу викладача не тільки в межах ЗВО, а й міжнародної академічної спільноти; визначено напрями діяльності викладача ЗВО з урахуванням дотримання в професійній діяльності принципів і норм академічної доброчесності. The article analyzes the scientific approaches to determining the image of a teacher of modern higher education institution; emphasis is placed on the relevance and expediency of forming a positive professional image of the teacher as a leading factor in the high image of higher education institution; the components of the teacher's image are studied; the need to follow the norms of academic integrity for the formation of a positive professional image of the teacher not only within higher education institution, but also the international academic community; the directions of activity of the teacher of higher education institution are taken into account taking into account observance in professional activity of principles and norms of academic integrity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31287
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фоміна_Академічна доброчесність.pdf903,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.