Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31287
Title: | Академічна доброчесність як провідна складова професійного іміджу викладача сучасного закладу вищої освіти |
Authors: | Фоміна, Людмила Володимирівна Каліна, Катерина Євгенівна Скорбач, Тетяна Василівна |
Keywords: | викладач професійний імідж вищий навчальний заклад академічна доброчесність teacher professional image higher education institution academic integrity |
Issue Date: | Nov-2021 |
Publisher: | Полтавський державний медичний університет |
Citation: | Фоміна Л. В. Академічна доброчесність як провідна складова професійного іміджу викладача сучасного закладу вищої освіти / Л. В. Фоміна, К. Є. Каліна, Т. В. Скорбач // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 318–321. |
Abstract: | У статті проаналізовано наукові підходи до визначення іміджу викладача сучасного ЗВО; наголошено на актуальності та доцільності формування позитивного професійного іміджу педагога як провідного чинника високо іміджу ЗВО; досліджено складові іміджу викладача; виокремлено необхідність слідуванням нормам академічної доброчесності для формування позитивного професійного іміджу викладача не тільки в межах ЗВО, а й міжнародної академічної спільноти; визначено напрями діяльності викладача ЗВО з урахуванням дотримання в професійній діяльності принципів і норм академічної доброчесності. The article analyzes the scientific approaches to determining the image of a teacher of modern higher education institution; emphasis is placed on the relevance and expediency of forming a positive professional image of the teacher as a leading factor in the high image of higher education institution; the components of the teacher's image are studied; the need to follow the norms of academic integrity for the formation of a positive professional image of the teacher not only within higher education institution, but also the international academic community; the directions of activity of the teacher of higher education institution are taken into account taking into account observance in professional activity of principles and norms of academic integrity. |
URI: | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31287 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Фоміна_Академічна доброчесність.pdf | 903,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.