Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФоміна, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorКаліна, Катерина Євгенівна-
dc.contributor.authorСкорбач, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2022-12-05T16:30:12Z-
dc.date.available2022-12-05T16:30:12Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.identifier.citationФоміна Л. В. Академічна доброчесність як провідна складова професійного іміджу викладача сучасного закладу вищої освіти / Л. В. Фоміна, К. Є. Каліна, Т. В. Скорбач // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 318–321.en_US
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31287-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано наукові підходи до визначення іміджу викладача сучасного ЗВО; наголошено на актуальності та доцільності формування позитивного професійного іміджу педагога як провідного чинника високо іміджу ЗВО; досліджено складові іміджу викладача; виокремлено необхідність слідуванням нормам академічної доброчесності для формування позитивного професійного іміджу викладача не тільки в межах ЗВО, а й міжнародної академічної спільноти; визначено напрями діяльності викладача ЗВО з урахуванням дотримання в професійній діяльності принципів і норм академічної доброчесності. The article analyzes the scientific approaches to determining the image of a teacher of modern higher education institution; emphasis is placed on the relevance and expediency of forming a positive professional image of the teacher as a leading factor in the high image of higher education institution; the components of the teacher's image are studied; the need to follow the norms of academic integrity for the formation of a positive professional image of the teacher not only within higher education institution, but also the international academic community; the directions of activity of the teacher of higher education institution are taken into account taking into account observance in professional activity of principles and norms of academic integrity.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherПолтавський державний медичний університетen_US
dc.subjectвикладачen_US
dc.subjectпрофесійний іміджen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.subjectакадемічна доброчесністьen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectprofessional imageen_US
dc.subjecthigher education institutionen_US
dc.subjectacademic integrityen_US
dc.titleАкадемічна доброчесність як провідна складова професійного іміджу викладача сучасного закладу вищої освітиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фоміна_Академічна доброчесність.pdf903,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.