Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28744
Назва: Можливості використання інтерактивної платформи «SOCRATIVE» у процесі навчання іноземних студентів стоматологічного факультету ХНМУ
Автори: Герман, C.A.
Мовчан, О.В.
Теми: контроль знань
інтерактивні завдання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харківський національний медичний університет
Бібліографічний опис: Герман С. А. Можливості використання інтерактивної платформи «SOCRATIVE» у процесі навчання іноземних студентів стоматологічного факультету ХНМУ / С. А. Герман, О. В. Мовчан // Інноваційні технології навчання: досвід впровадження та перспективи розвитку : матеріали 54 навчально-методичної конференції ХНМУ (Харків, 17 березня 2021 р.) / Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2021. – Вип. 11. – С. 130–133.
Короткий огляд (реферат): Впровадження електронних тестів після розбору теоретичного матеріалу є ефективним методом контролю знань студента, що економить час викладача, дає змогу виявити студентів, що не зрозуміли матеріал, провести аналіз незрозумілих питань та помилок. Перспективним напрямом є застосування алгоритмів тестового контролю в реальному часі на базі дистанційних електронних курсів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28744
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра ортопедичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГЕРМАН_LІV-ХНМУ.pdf945,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.