Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28744
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Герман, C.A. | - |
dc.contributor.author | Мовчан, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-01T15:37:33Z | - |
dc.date.available | 2021-06-01T15:37:33Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Герман С. А. Можливості використання інтерактивної платформи «SOCRATIVE» у процесі навчання іноземних студентів стоматологічного факультету ХНМУ / С. А. Герман, О. В. Мовчан // Інноваційні технології навчання: досвід впровадження та перспективи розвитку : матеріали 54 навчально-методичної конференції ХНМУ (Харків, 17 березня 2021 р.) / Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2021. – Вип. 11. – С. 130–133. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378.147.018:004:378.6:61(477.54-25) ХНМУ(06) | - |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28744 | - |
dc.description.abstract | Впровадження електронних тестів після розбору теоретичного матеріалу є ефективним методом контролю знань студента, що економить час викладача, дає змогу виявити студентів, що не зрозуміли матеріал, провести аналіз незрозумілих питань та помилок. Перспективним напрямом є застосування алгоритмів тестового контролю в реальному часі на базі дистанційних електронних курсів. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Харківський національний медичний університет | en_US |
dc.subject | контроль знань | en_US |
dc.subject | інтерактивні завдання | en_US |
dc.title | Можливості використання інтерактивної платформи «SOCRATIVE» у процесі навчання іноземних студентів стоматологічного факультету ХНМУ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра ортопедичної стоматології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ГЕРМАН_LІV-ХНМУ.pdf | 945,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.